Doro DNA

 

V oblasti spotřební elektroniky je často sortiment výrobků navrhován pro masový trh, a to zejména pro zákazníky od 25 do 35 let. Většina produktů a služeb nebere v potaz specifické potřeby starších generací, i přestože trh pro zákazníky středního a seniorského věku, je vzkvétající trh pro budoucnost.

 

Doro se specializuje na tuto cílovou skupinu. Díky rozsáhlým zkušenostem a pravidelným spotřebitelským průzkumům, se Doro velmi dobře orientuje v oblasti populace seniorů a jejich měnících se schopností, přání a potřeb. Na tomto základě, Doro vyvíjí produkty šité na míru svým zákazníkům.

 

Toto zaměření je základním stavebním prvkem DNA společnosti Doro a odráží se ve všech jejich produktech a službách.

 
Snadné používání
     
  • Řešení potřeb starších lidí
  • Jednoduchost a intuitivní ovládání
  • Design a řešení, která podporují uživatele a jeho individualitu, místo rutinního začleňování
 
Překonávání nejistot
     
  • Přizpůsobené uživatelské rozhraní pro lepší orientaci
  • Klademe důraz na detail v každém kroku
  • Rozsáhlé funkce pomoci
 
Vytváření a podpora sociálních vazeb
     
  • Tyto nové technologie přináší uživatelům možnost být snadno v kontaktu se svými blízkými
  • Díky těmto technologiím, nejsou starší lidé vyloučeni ze společnosti, ale naopak, jsou do ní rovnocenně začleněni